نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2201
-
الف
+

«مریم کاویانی»: اکنون زمان همدلی و دوستی است

«مریم کاویانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از چگونگی تحمل شرایط سخت کرونایی سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مریم کاویانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران اکه مخاطبان شبکه آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «فاصله ها» شاهد هستند، از چگونگی تحمل شرایط کرونایی سخن گفت.

«مریم کاویانی» گفت: من تنها حرفی که در این شرایط می توانم بزنم این است که مردم باید این واقعیت را بپذیرند که چاره ای جز صبر و شکیبایی برای گذران این برهه زمانی نیست و هیچ چیز مهمتر از سلامت خودشان و خانواده شان وجود ندارد.

«مریم کاویانی» به جام جم گفت: توصیه های صحی مبنی بر زدن ماسک، شستن مکرر دست و صورت، حفظ فاصله اجتماعی، عدم تردد غیرضروری و... بارها و بارها از سوی مسئولین به مردم گفته شده، اما به نظرم آنچه بیش از هر چیز در روزها مهم است حفظ روحیه و انگیزه و نشاط است که متاسفانه کم کم انگار دارد در خیلی ها از بین می رود.

وی ادامه داد: مردم خسته اند و درست است که نمی توانند مثل گذشته گردهم جمع شوند و عزیزانشان را ببینند، اما می توانند ارتباط عاطفی و دلی شان را حتی بیشتر از قبل حفظ کنند. اکنون زمانی است که مردم باید دست هم را بگیرند و برای هم مفید باشند. مردم می توانند از طریق گروه های فامیلی در فضای مجازی باهم در ارتباط باشند و حس تلخ تنهایی را برای هم کمرنگ تر کنند. به نوعی دنیای جدیدی را برای خودشان خلق کنند.

این هنرمند در پایان ابراز امیدواری کرد: اکنون هیچ چیز جز همدلی خانوادگی و دوستی نمی تواند برای مردم تاثیرگذار باشد. این شرایط نه تنها برای کشور ما بلکه برای تمام دنیا پیش آمده و بهتر است فرصت پیش آمده را در جهت مثبت و بهتر شدن به کار بگیریم. بدون شک این روزها هم خواهد گذشت و چه خوب است کاری کنیم که دوستی ها و همدلی هایمان بیشتر شود.  

«مریم کاویانی» زاده ۱ سرطان/تیر ۱۳۴۹ هجری خورشیدی در اهواز بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است، اولین کار او یک اثر سینمایی به نام «رویای جوانی» به کارگردانی «نادر مقدس» بود و پس از آن در فلم های «تردست»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «مخمصه» و «هوو» به ایفای نقش پرداخت. 

گفتنی است سریال های «تاوان»، «درقصه ها زندگی می کنند»، «بچه مهندس2»، «او یک فرشته بود»، «مدینه» و «روزگار قریب» با حضور بانو کاویانی پیش تر از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است و سریال های «فاصله ها» با نقش آفرینی وی هم اکنون از این شبکه در حال نشر است. 

بیشتر بخوانید: 

تماشای سریال «فاصله ها» 

تماشای سریال او یک فرشته بود

تماشای سریال تاوان

تماشای سریال مدینه

تماشای سریال در قصه ها زندگی میکنند

تماشای سریال بچه مهندس 2   

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر